Warunki handlowe

 

Firma:

 

prowadzenie sklepu internetowego o nazwie

www.korekmoda.pl, zwany dalej Sklepem internetowym, lub Pośrednikiem

Sprzedającym jest Martina Tomková z siedzibą pod adresem Žabeň 84, 739 25.

ID artykułu: 75591294

Adres e-mail i dane kontaktowe sprzedawcy: info@korekmoda.pl / +420 732 460 496

 

Definicje

Strona internetowa – Strona internetowa oznacza aplikację internetową operatora Sklepu internetowego, która jest dostępna dla przeglądarki internetowej pod adresem www.korekmoda.plobsługiwanych przez Sprzedawcę.

Sklep internetowy Sklep internetowy oznacza osobę prowadzącą sklep internetowy w Serwisie, będącą przedsiębiorcą w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa;

Pośrednik w rozumieniu niniejszego Regulaminu oznacza Sklep internetowy, który pośredniczy w zawarciu umowy sprzedaży towarów ze Sprzedawcą na rzecz Użytkowników Serwisu i w związku z tym nie jest sprzedawcą bezpośrednim;

Pośrednikiem jest firma 

Paweł Skotnica

Kulturalny 1757

75661 Rožnov pod Radhoštěm

Sprzedawca sprzedawcą jest Martina Tomková, Žabeň 84, 739 25, ID 75591294.

Kupujący oznacza Użytkownika, który zamówił towar u Sprzedawcy za pośrednictwem Serwisu Agencji Pośredniczącej

Konsument oznacza każdego kupującego, któremu przysługuje ochrona konsumencka na mocy obowiązujących przepisów prawa

Użytkownik każdy, kto korzysta ze Sklepu internetowego lub Strony Internetowej Sprzedawcy w rozumieniu powyżej;

Konto Użytkownika jest to Interfejs witryny internetowej stworzony przez administratora Sklepu internetowego, który jednoznacznie określa uprawnionego użytkownika i jego środowisko pracy, chroniony wybranym przez użytkownika hasłem;

Interfejs internetowy zbiór środków, które w pewien sposób ograniczają funkcjonalność i możliwości Użytkownika w ramach aplikacji webowej Sklepu internetowego;

Dane osobowe oznacza dane Użytkownika chronione ustawą o ochronie danych osobowych

Dane Użytkownika – wszelkie dane o Użytkowniku, w tym dane osobowe i inne dane dotyczące w szczególności historii jego transakcji biznesowych i preferencji zakupowych.

Towar to produkty lub usługi, które Sklep internetowy oferuje do zakupu za pośrednictwem tej strony internetowej nieokreślonej grupie Kupujących.

 

Artykuł. I

Postanowienia wstępne

Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego na stronie internetowej www.korekmoda.pl (zwanego dalej "Sklepem Internetowym"), a składając zamówienie Kupujący oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem oraz warunkami reklamacji i w pełni zrozumiał ich treść.

Niniejsze warunki sprzedaży i reklamacji stanowią integralną część umowy kupna i są wiążące dla obu stron umowy kupna-sprzedaży.

Umowa sprzedaży na odległość oznacza umowę zawartą między Sprzedającym a Kupującym, który jest konsumentem, w celu sprzedaży towarów i usług drogą wysyłkową wyłącznie za pomocą środków komunikacji, w szczególności Internetu, telefonu i poczty elektronicznej (zwaną dalej "Umową sprzedaży").

Umowa kupna-sprzedaży podlega przede wszystkim odpowiednim przepisom ustawy nr 102/2014 Dz.U., o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedającego oraz o zmianie niektórych ustaw (zwanej dalej "ustawą"), ustawy nr 40/1964 Dz.U., Kodeksu cywilnego, z późniejszymi zmianami, oraz niniejszych Warunków Handlowych regulujących szczegóły ich zawierania i wdrażania. Jeżeli kupujący dokonuje zakupu w związku z działalnością gospodarczą (osoba prawna), umowa kupna-sprzedaży podlega przede wszystkim ustawie nr 513/1991 Dz.U., Kodeksowi Handlowemu, z późniejszymi zmianami, oraz niniejszym Warunkom Handlowym.

Sprzedawcą jest Martina Tomková, Žabeň 84, 739 25, nr rej. 75591294 (zwany dalej "Sprzedającym"),

Dane kontaktowe Sprzedawcy w związku ze Sklepem Internetowym to:

Numer telefonu kontaktowego: +420 777 606 640

E-mail: info@korekmoda.pl

  

Sprzedawca jest uprawniony do sprzedaży usług/towarów (w tym komunikacji z Kupującym, wystawiania faktur, wysyłania usługi itp.) za pośrednictwem Sklepu Internetowego (za jego pomocą).

Kupującym jest użytkownik Serwisu lub każda osoba odwiedzająca Serwis, która złożyła zamówienie za pośrednictwem Sklepu Internetowego (zwana dalej "Kupującym"). Kupujący przyjmuje do wiadomości komunikację elektroniczną ze Sprzedawcą przede wszystkim za pośrednictwem Sklepu Internetowego, komunikacji telefonicznej oraz poczty elektronicznej. Jeżeli Kupujący dokonuje zakupu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (osobą prawną), podaje również firmę, miejsce prowadzenia działalności lub siedzibę, numer rejestracyjny firmy lub numer NIP.

W podziale na usługi/towary, każdy produkt jest publikowany w Sklepie Internetowym.

Właściwymi organami nadzorczymi Ochrony Konsumentów są: Czeska Inspekcja Handlowa, kontakt: www.coi.cz , Urząd Ochrony Danych Osobowych , kontakt. www.uoou.cz , Urzędy ds. zezwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej;

Artykuł. II

Informacje o produktach i cenach

 

Odwzorowanie kolorów towarów może nie być dokładne ze względu na niedokładność wyświetlaczy komputera.

Cena towarów podana w katalogu Sklepu Internetowego jest ostateczna. Cena nie obejmuje kosztów związanych z dostawą i transportem towarów lub innych usług opcjonalnych. Koszty związane z dostawą towaru oraz koszty innych usług opcjonalnych są określane podczas tworzenia zamówienia i są automatycznie doliczane do ceny zakupu towaru. Sprzedawca nie jest płatnikiem VAT.

Wszystkie promocje obowiązują do wyczerpania zapasów, chyba że dla danego produktu określono inaczej, lub do daty wydarzenia.

Artykuł. III

Zamówienie towarów

Kupujący potwierdza, że wysyłając zamówienie akceptuje cenę towaru, warunki handlowe i reklamacyjne Sklepu Internetowego.

Po wysłaniu zamówienia na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia Kupujący otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem, którą Sprzedawca wykorzysta do potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Na podany adres e-mail zostaną wysłane wszelkie inne informacje i dokumenty dotyczące zamówienia, w szczególności: dane do faktury Kupującego, adres dostawy towaru, specyfikacja towaru, ilość zamówionego towaru oraz ostateczna cena towaru.

Po potwierdzeniu zamówienia zostanie ustalona łączna cena zamówionego towaru oraz przewidywany termin dostawy.

Przed wysłaniem ostatecznego zamówienia Sprzedawca zaleca Kupującemu skorzystanie z możliwości dokładnego sprawdzenia całości zamówienia oraz szczegółowe zapoznanie się z niniejszymi warunkami i reklamacjami.

 

Artykuł. IV

Sposób zawarcia umowy kupna-sprzedaży

 

Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą wiążącego przyjęcia przez Sprzedającego propozycji zawarcia Umowy sprzedaży Kupującego w formie:

wiadomości e-mail Kupującego wysyłane do Sprzedającego na adres info@korekmoda.pl

formularz wypełniony i przesłany przez kupującego w Sklepie Internetowym Sprzedawcy,

zamówienia telefoniczne.

Wiążącym przyjęciem zamówienia jest e-mailowe/telefoniczne potwierdzenie przez Sprzedającego dla Kupującego przyjęcia zamówienia po uprzednim przyjęciu zamówienia oraz po weryfikacji dostępności i terminu dostawy towaru wymaganego przez Kupującego, oznaczone np. jako "potwierdzenie zamówienia". Automatycznie wykonywane powiadomienia o otrzymaniu zamówienia, które kupujący otrzymuje na swój adres e-mail natychmiast po wysłaniu zamówienia, nie są uważane za wiążące przyjęcie zamówienia; Niniejsze powiadomienie służy wyłącznie celom informacyjnym i ma na celu powiadomienie kupującego o otrzymaniu jego zamówienia.

Wiążące przyjęcie zamówienia zawiera informacje o nazwie i specyfikacji towaru, którego sprzedaż jest przedmiotem umowy kupna, a także informacje o cenie towaru i/lub innych usług, nazwę i informacje o Kupującym lub adresie, na który towar ma zostać dostarczony, sposób transportu towaru do uzgodnionego miejsca dostawy towaru dla Kupującego, informacje o Sprzedającym lub inne dane.

Umowa kupna-sprzedaży może zostać zmieniona, anulowana lub uzupełniona wyłącznie na podstawie wzajemnego porozumienia między Kupującym a Sprzedającym, chyba że prawo lub inny powszechnie obowiązujący przepis prawa stanowi inaczej.

W razie potrzeby wszelkie dodatkowe informacje dotyczące zamówienia Kupującego mogą zostać przesłane na adres e-mail Kupującego.

 

Artykuł. W

Obowiązki Umawiających się Stron

Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć:

Rodzaj i ilość towaru w cenie zakupu oraz warunki płatności, które obowiązują w dniu wysyłki zamówienia, z wyjątkiem przypadku oczywistych omyłek, w przypadku znacznej zmiany ceny towaru lub niedostępności towaru.

Towary, które zostaną odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu.

Dokumenty w formie pisemnej lub elektronicznej wymagane do odbioru i wykorzystania przez kupującego.

 

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:

Opóźnienie w dostawie towaru spowodowane błędnym adresem odbiorcy.

Wszelkie niedostarczenie towarów z powodu nieprzewidzianych przeszkód.

 

Kupujący zobowiązuje się:

odebrać zamówiony towar, sprawdzić zawartość opakowania, a w przypadku stwierdzenia wad, niezwłocznie o tym poinformować.

Zapłacić cenę towaru zgodnie z warunkami płatności oraz w wysokości obowiązującej w dniu wysyłki zamówienia.

Nie szkodzić reputacji Sprzedawcy.

 

Artykuł. VI

Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży

 

Kupujący, który jest konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny zgodnie z ustawą nr 102/2014 Dz. U. w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. W przypadku, gdy towar został dostarczony oddzielnie w ramach tego samego zamówienia, okres odstąpienia od umowy rozpoczyna się w momencie otrzymania towaru, który został dostarczony jako ostatni. Adres do wysyłania dokumentów/odstąpienia od umowy: Martina Tomková, Žabeň, 739 25, Žabeň., info@korekmoda.pl

Zgodnie z § 7 ust. 6 ustawy nr 102/2014 Dz.U. kupujący nie może odstąpić od umowy, której przedmiotem jest:

 

sprzedaż towarów zamkniętych w opakowaniach ochronnych, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę i których opakowanie ochronne zostało uszkodzone po dostarczeniu,

sprzedaż towarów wykonanych zgodnie ze szczególnymi wymaganiami konsumenta, towarów szytych na miarę lub towarów przeznaczonych specjalnie dla jednego konsumenta (towary wykonywane na zamówienie);

sprzedaż towarów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub pogorszeniu;

dokonywanie pilnych napraw lub konserwacji, których konsument wyraźnie zażądał od sprzedawcy;

o dostarczanie treści elektronicznych innych niż na nośniku materialnym, pod warunkiem że ich dostarczanie rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta, a konsument oświadczył, że został należycie poinformowany, że wyrażając tę zgodę traci prawo odstąpienia od umowy,

sprzedaż czasopism, z wyjątkiem sprzedaży na podstawie umowy prenumeraty oraz sprzedaży książek niedostarczanych w opakowaniach ochronnych,

sprzedaż fonogramów, nagrań wideo, nagrań audiowizualnych, książek lub programów komputerowych sprzedawanych w opakowaniach ochronnych, pod warunkiem że konsument rozpakował opakowanie.

Kupujący ma prawo rozpakować towar po otrzymaniu towaru w okresie odstąpienia od umowy w okresie odstąpienia od umowy w celu ustalenia cech i funkcjonalności towaru. W związku z warunkiem określonym w zdaniu poprzednim, zwrot towaru jest możliwy tylko wtedy, gdy:

jest w oryginalnym stanie,

nie nosi śladów użytkowania i zużycia,

jest nieuszkodzony,

Jest kompletny (w tym akcesoria, instrukcje itp.).

Kupujący zobowiązany jest do wykonania prawa odstąpienia od umowy w formie pisemnej w formie papierowej lub elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy, lub poprzez przesłanie wypełnionego formularza dostępnego na Stronie Internetowej Sprzedawcy oraz załącznika do potwierdzenia zamówienia. Termin do odstąpienia od umowy uważa się za dotrzymany, jeżeli oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostało wysłane nie później niż ostatniego dnia terminu.

Kupujący zobowiązany jest odesłać towar na adres Sprzedającego najpóźniej w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zalecamy, aby Kupujący sporządził kopię dokumentu podatkowego (faktury) na własny użytek i wysłał towar listem poleconym oraz jako przesyłkę ubezpieczoną. Nie zaleca się wysyłania towaru za pobraniem, taki towar nie zostanie przyjęty.

Kupujący zobowiązany jest do dołączenia do paczki dokumentu podatkowego (faktury) wraz z kompletnymi akcesoriami, dokumentacją, opakowaniem itp., która została mu dostarczona. Termin zwrotu towaru uważa się za zachowany, jeżeli towar został przekazany do transportu nie później niż ostatniego dnia terminu.

Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Kupujący. Zgodnie z dostępnymi informacjami, szacunkowe oszacowanie tych kosztów w zależności od rozmiaru, wagi towaru, odległości, z której następuje zwrot towaru oraz cen, po jakich wybrany przez Kupującego przewoźnik świadczy swoje usługi, wynosi około 4 EUR.

Sprzedający zobowiązuje się do zwrotu ceny zakupu najpóźniej w ciągu 14 dni. Płatność zostanie dokonana w taki sam sposób, w jaki Kupujący dokonał płatności, chyba że uzgodniono inny sposób płatności. Zapłata za zakupiony towar zostanie dokonana dopiero po odesłaniu zwracanego towaru na adres Sprzedającego lub po okazaniu dokumentu potwierdzającego odesłanie towaru, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. W przypadku nieuprawnionego odstąpienia od umowy, towar zostanie odesłany na koszt Kupującego.

Nieprzyjęcie przesyłki zamówionej przez Kupującego nie może być uznane za ważne odstąpienie od umowy w świetle prawa. Wszelkie spory będą rozstrzygane na drodze sądowej, zgodnie z prawem obowiązującym w Republice Czeskiej.

W przypadku, gdy Kupujący nie wywiąże się z któregokolwiek z wyżej wymienionych obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu, odstąpienie od umowy jest nieważne i skuteczne, a Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu wszystkich możliwych do udowodnienia płatności wynikających z niniejszego Regulaminu, a także ma prawo do zwrotu kosztów związanych z odesłaniem towaru do Kupującego.

Kupujący, który kupuje w ramach działalności gospodarczej, może odstąpić od umowy kupna tylko zgodnie z przepisami ustawy nr 513/1991 Dz. U. Kodeksu Handlowego. 

Artykuł. VII

Warunki płatności

 

Sklep internetowy oferuje następujące opcje płatności:

Płatność za pobraniem – Najpopularniejsza metoda płatności, w której Kupujący płaci za zamówienie bezpośrednio kurierowi.

Przelewem/wpłatą na rachunek bankowy Sprzedawcy – Płatność wpłatą/przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. Numer zlecenia służy jako symbol zmienny. znacznik.

Cena za dostawę zamówionego towaru w ramach jednego zamówienia jest niezależna od ilości zamówionych sztuk.

Ceny zakupu nie można zapłacić żadnymi bonami ani czekami wystawionymi przez jakąkolwiek osobę prawną.

Dokument podatkowy (faktura) wysyłany jest na adres e-mail Kupującego lub zostanie dołączony do opakowania towaru przy odbiorze. Przesłane faktury elektroniczne są zabezpieczone w formacie PDF przed zmianą treści i spełniają wszystkie wymogi dokumentu podatkowego.

Towar pozostaje własnością sprzedającego do momentu całkowitej zapłaty i odbioru, ale ryzyko uszkodzenia przedmiotu przechodzi z chwilą otrzymania towaru przez kupującego.

 

Artykuł. VIII

Dostawa

 

Termin dostawy rozpoczyna się w dniu złożenia zamówienia, w przypadku płatności gotówką przy odbiorze lub w dniu wpływu wpłaty na rachunek bankowy.

Zwykła dostępność towarów może ulec zmianie, a Sprzedawca nie gwarantuje natychmiastowej dostępności oferowanych towarów.

O ile nie uzgodniono inaczej, Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć towar Kupującemu niezwłocznie (zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia), jednak nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od realizacji zamówienia, chyba że dla towaru określono dłuższy termin. Jeśli towar jest w magazynie, jest wysyłany w możliwie najkrótszym czasie.

Terminy dostaw ulegają wydłużeniu w przypadku nieprzewidzianych okoliczności niezawinionych przez Sprzedawcę, takich jak nieoczekiwana siła wyższa, zakłady i inne przeszkody niezależne od Sprzedawcy.

Jeżeli w zamówieniu znajduje się kilka towarów, a niektórych z nich nie ma w magazynie, Sprzedający poinformuje o tym Kupującego z możliwością dostaw częściowych. Dotyczy to również sytuacji, gdy w zamówieniu znajduje się tylko jedna pozycja.

Kupujący zobowiązany jest do całkowitego rozpakowania towaru niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki z towarem i sprawdzenia, czy nie jest on uszkodzony mechanicznie. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub niekompletności przesyłki, Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania o tym Sprzedającego drogą mailową lub telefoniczną oraz sporządzenia z przewoźnikiem tzw. protokołu szkody.

Kupujący jest zobowiązany do współpracy w celu sprawnego odbioru towaru. Jeżeli Kupujący tego nie zrobi, a towar zostanie zwrócony na koszt Sprzedającego z powodu powtarzającego się niedotarcia do Kupującego, Sprzedający ma prawo do odszkodowania od Kupującego w wysokości rzeczywistych kosztów próby nieudanej dostawy towaru.

Kupujący jest zobowiązany do odbioru towaru w miejscu i czasie uzgodnionym przez Sprzedającego lub jego przedstawiciela, upoważnionego do dostawy towaru i uzgodnionego przez Kupującego w umowie kupna lub w inny sposób przed dostawą towaru.

Cena za dostawę towaru:

Dostawa na terenie Republiki Czeskiej

Zásilkovna 65 CZK – zwykły czas dostawy 1-2 dni robocze

Dostawa na adres 130 CZK – zwykły czas dostawy 1-3 dni robocze

Dostawa na Słowację

Zásilkovna 110 CZK – zwykły czas realizacji 1-2 dni robocze

Dostawa na adres 140 CZK – zwykły czas dostawy 1-3 dni robocze

 

 

Artykuł. IX

Polityka reklamacji

 

Kupujący składa reklamację w formie pisemnej pocztą na adres Sprzedającego (Martina Tomková, Žabeň, 739 25, Žabeň) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail info@korekmoda.pl w ustawowym okresie rękojmi, który wynosi 24 miesiące, lub jeśli okres użytkowania jest oznaczony na rzeczy sprzedanej, jej opakowaniu lub dołączonej do niej instrukcji. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu otrzymania zamówienia od firmy spedycyjnej lub bezpośrednio od Sprzedawcy.

Składając reklamację, Kupujący zobowiązany jest przesłać Sprzedającemu oryginał dokumentu podatkowego (faktury) wraz z reklamowanym towarem. Sprzedający nie przyjmuje reklamowanego towaru wysłanego przez Kupującego za pobraniem. Towar musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu towaru podczas transportu, a towar zalecamy wysłać listem poleconym oraz jako przesyłkę ubezpieczoną.

Składając reklamację, kupujący zobowiązany jest do podania zgodnie z prawdą wszystkich wymaganych informacji, w szczególności do dokładnego wskazania rodzaju i zakresu wady towaru. Kupujący zobowiązany jest do wykonania wyraźnego zdjęcia tych wad i przesłania go na powyższy adres e-mail.

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady, które wykryje w towarze sprzedanym przy odbiorze przez Kupującego oraz za wady, które wystąpią po otrzymaniu i użytkowaniu towaru w okresie gwarancyjnym.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w szczególności następującym użytkowaniem: uszkodzeń mechanicznych, zdarzenia nieuniknionego (klęska żywiołowa, niewłaściwe obchodzenie się z towarem), niezgodnego z instrukcją i zwyczajowym sposobem użytkowania, w szczególnych przypadkach, jeżeli wynika to z charakteru sprawy i ingerencji osoby nieuprawnionej, w tym użytkownika, lub innej niefachowej ingerencji, użytkowania towaru w warunkach nieodpowiadających jego wilgotności, chemicznego i mechanicznego oddziaływaniu środowiska naturalnego towaru, zaniedbanie pielęgnacji i konserwacji towaru (pobierz: Instrukcje i instrukcje konserwacji), uszkodzenie towaru przez nadmierne obciążenie, użytkowanie towaru niezgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji, zasadach ogólnych, normach technicznych lub przepisach bezpieczeństwa lub inne naruszenie warunków gwarancji.

Sprzedawca określi sposób rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie, w skomplikowanych przypadkach w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji, w uzasadnionych przypadkach, w szczególności jeżeli wymagana jest kompleksowa ocena techniczna stanu towaru nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia reklamacji, a następnie rozpatrzy reklamację w terminie, który nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia złożenia reklamacji. Sprzedawca zobowiązany jest do wystawienia pisemnego dokumentu o rozpatrzeniu reklamacji nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia reklamacji.

W przypadku reklamacji złożonej w terminie 12 miesięcy od zakupu produktu, Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację poprzez odrzucenie wyłącznie na podstawie ekspertyzy. W przypadku odrzucenia przez Sprzedawcę złożonej reklamacji po upływie 12 miesięcy od zakupu produktu, Sprzedawca zobowiązany jest poinformować Kupującego, do którego produkt może zostać wysłany do ekspertyzy. Na potrzeby rozpatrzenia reklamacji ekspertyza oznacza również opinię osoby uprawnionej lub osoby upoważnionej przez producenta do wykonywania napraw gwarancyjnych. W przypadku wysłania produktu do wyznaczonej osoby w celu ekspertyzy, koszty ekspertyzy, jak również wszystkie inne powiązane celowo poniesione koszty, ponosi Sprzedawca niezależnie od wyniku ekspertyzy.

Jeżeli jest to wada, którą można usunąć, Kupujący ma prawo do jej bezpłatnego usunięcia, w odpowiednim czasie i we właściwy sposób. Sprzedawca decyduje o sposobie usunięcia wady i jest zobowiązany do usunięcia wady bez zbędnej zwłoki. Jeżeli wada jest niemożliwa do usunięcia i która uniemożliwia prawidłowe użytkowanie rzeczy jako rzeczy wolnej od wad, Kupujący ma prawo do wymiany rzeczy lub ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży. Te same prawa przysługują Kupującemu, jeśli wady można usunąć, ale jeśli Kupujący nie jest w stanie prawidłowo korzystać z rzeczy z powodu ponownego wystąpienia wady po naprawie lub z powodu większej liczby wad. Za ponowne wystąpienie wady po naprawie uważa się, gdy ta sama wada, która została usunięta co najmniej dwa razy w okresie gwarancyjnym, wystąpi ponownie. Za większą liczbę wad uważa się sytuację, w której towar ma jednocześnie co najmniej trzy wady możliwe do usunięcia, z których każda uniemożliwia prawidłowe użytkowanie towaru. Zamiast usunięcia wady Kupujący może żądać wymiany Towaru lub, jeżeli wada dotyczy tylko części składowej Towaru, wymiany tego elementu, pod warunkiem, że sprzedawca nie poniesie niewspółmiernych kosztów w stosunku do ceny Towaru lub wagi wady. Jeżeli jest to wada nieusuwalna, która nie uniemożliwia prawidłowego użytkowania towaru, Kupujący ma prawo do rozsądnego rabatu od ceny Towaru. 

Jeżeli Kupującemu przysługuje prawo do wymiany Towaru lub prawo odstąpienia od umowy, to od Kupującego zależy, z którego z tych praw skorzysta. Jednak, gdy raz wybierze jedno z tych praw, nie może już jednostronnie zmienić tego wyboru.

Sprzedawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji i zakończenia procedury reklamacyjnej w jeden z następujących sposobów:

wydanie naprawionego towaru,

wymiany towarów,

zwrot ceny zakupu towaru;

płacąc rozsądną zniżkę od ceny towaru,

pisemne żądanie przejęcia określonego przez Sprzedawcę świadczenia,

przez uzasadnione odrzucenie reklamacji towaru.  

Artykuł. X

Ochrona i przetwarzanie danych osobowych

 

Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego wyłącznie w celu rejestracji na stronie internetowej, subskrypcji newsletterów (wysyłanie newsletterów), kontaktowania się ze sobą (obsługi próśb i pytań), przetwarzania plików cookie (w tym Google Analytics), wysyłania ankiety satysfakcji z zakupu z portalu heureka.sk, zbierania punktów za zakup i zawarcie umowy kupna-sprzedaży oraz w celu wypełnienia swoich zobowiązań wobec Kupującego wynikających z umowy kupna zgodnie z nową ustawą nr 18/2018 Dz. U. o ochronie danych osobowych i zmianie umowy niektórych przepisów prawa, w szczególności przy wystawianiu faktury/dokumentu podatkowego, kontaktowaniu się z Kupującym w związku z realizacją jego zamówienia, dostawą zamówionego towaru przez firmę transportową, obsługą ewentualnej reklamacji lub zwrotem towaru, niezbędnej komunikacji pomiędzy stronami.

Sprzedawca oświadcza, że będzie przetwarzał dane osobowe w sposób zgodny z dobrymi obyczajami i będzie działał w sposób, który nie będzie sprzeczny z ustawą o ochronie danych osobowych ani żadnymi innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i nie będzie ich omijał. Sprzedający oświadcza, że zgoda osoby zainteresowanej nie będzie egzekwowana, opiera się wyłącznie na dobrowolnym charakterze Kupującego.

W związku z zakupem Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail, adres rozliczeniowy/adres dostawy, kod pocztowy, numer telefonu kontaktowego, firmę, siedzibę, ID, VAT/NIP.

Kupujący udziela Sprzedającemu zgody na przetwarzanie zgodnie z punktem 1 na okres maksymalnie 10 lat, z wyjątkiem celów rejestracji, w przypadku gdy Kupujący wyraża zgodę na okres korzystania z konta użytkownika, wówczas na okres maksymalnie 5 lat oraz zgodę na otrzymywanie newslettera, gdy Kupujący wyraża zgodę na okres 5 lat. Kupujący może w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w formie pisemnej, ustnej, telefonicznej lub elektronicznej. Po otrzymaniu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, Sprzedawca zapewnia zablokowanie i usunięcie danych osobowych, które były przedmiotem przetwarzania bez zbędnej zwłoki.

Sprzedawca nie przekazuje, nie publikuje ani nie udostępnia danych osobowych Kupującego żadnym innym podmiotom, za wyjątkiem firmy spedycyjnej, biura rachunkowego, organów państwowych, Google (Cookies – Google Analytics, IP Address), firmy obsługującej portal heureka.sk, operatora hostingu oraz banku, z którym współpraca jest niezbędna do prawidłowej realizacji zamówienia i wypełnienia obowiązków prawnych.

Kupujący może żądać zmiany, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, usunięcia lub informacji o swoich danych osobowych lub może sprzeciwić się przetwarzaniu pisemnie lub pocztą elektroniczną pod adresem info@korekmoda.pl

Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies w celu:

poprawne funkcjonowanie koszyka, tak aby Kupujący mógł jak najłatwiej skompletować swoje zamówienie

Analityka Google

Zapamiętywanie danych logowania

Dostosowanie naszej strony internetowej do wymagań Kupującego w najlepszy możliwy sposób poprzez monitorowanie ruchu, ruchu na stronie oraz wykorzystywanych funkcji

Pomiar wydajności serwera i hostingu sklepu internetowego 

 

Artykuł. XI.
Rozstrzyganie sporów konsumenckich za pośrednictwem europejskiej platformy RSO

W przypadku, gdy Klient nie jest zadowolony ze sposobu, w jaki Sprzedawca rozpatrzył jego reklamację lub uważa, że Sprzedawca naruszył jego prawa, Klient ma prawo zwrócić się do Sprzedawcy z żądaniem zadośćuczynienia. Jeżeli Sprzedawca odpowie negatywnie na żądanie Klienta zgodnie z poprzednim zdaniem lub nie ustosunkuje się do takiego żądania w terminie 30 dni od daty jego wysłania przez Klienta, Klient ma prawo złożyć wniosek o wszczęcie alternatywnego rozstrzygania sporów zgodnie z postanowieniami § 12 ustawy nr 391/2015 Dz.U. o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów konsumenckich oraz o zmianie niektórych ustaw. Podobnie roszczenia Sprzedającego wobec Kupującego mogą być zgłaszane za pośrednictwem Platformy Europejskiej. Podmiotem właściwym do pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich ze sprzedawcą jest Słowacka Inspekcja Handlowa lub inna uprawniona osoba prawna wpisana na listę podmiotów zajmujących się alternatywnymi metodami rozwiązywania sporów prowadzoną przez Ministerstwo Gospodarki Republiki Czeskiej (lista dostępna jest na stronie http://www.mhsr.sk/); Klient ma prawo wyboru, z którym z wymienionych podmiotów ADR chce się skontaktować. Aby złożyć propozycję alternatywnego rozwiązania sporu konsumenckiego, klient może skorzystać z platformy ODR, która jest dostępna na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Artykuł. XII.
Postanowienia końcowe

 

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu oraz warunków reklamacji bez uprzedniego powiadomienia Kupującego. W przypadku zmiany Regulaminu lub Warunków Reklamacji, cały proces zakupu regulują te warunki, które obowiązywały w momencie wysłania zamówienia przez Kupującego i są dostępne na stronie internetowej Sprzedawcy.

Nieodłączną częścią niniejszego Regulaminu jest Procedura Reklamacyjna.

Składając zamówienie Kupujący zapoznał się z regulaminem oraz warunkami reklamacji i zrozumiał ich treść.

Niniejszy Regulamin, w tym jego integralne części, wchodzi w życie z dniem 1.6.2023 r.

Niniejsze Warunki Handlowe i Warunki Reklamacji wchodzą w życie w stosunku do Kupującego z chwilą zawarcia Umowy sprzedaży.

Umowę kupna-sprzedaży można zawrzeć w języku słowackim lub w innych językach, o ile nie jest to powodem jej niemożności.

 

W przypadku zamówień opłacanych przelewem bankowym lub kartą kredytową, prosimy o podanie numeru konta, na które chcą Państwo otrzymać zwrot pieniędzy.

Formularz reklamacyjny można pobrać tutaj w formacie pdf.

Formularz odstąpienia od umowy można pobrać tutaj w formacie pdf.

NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW NADANYCH ZA POBRANIEM!

 

 

 

 

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website